loading...
خرید گوشی
محمد سامان بازدید : 48 چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0)

یکی از سیاست های شرکت سامسونگ در رقابت با سایر هم نوعان خود برتر بودن در سطح گوشی های میان رده و ارزان است. گوشی هایی که با این هدف تولید شده اند عبارت اند از: سامسونگ A6s، سامسونگ A8s، سامسونگ M20، سامسونگ M10. گوشی سامسونگ S6s از گوشی های ارزان این برند محسوب می شود و همچنین نسبت به قیمت خود بسیار با کیفیت است. صفحه نمایش این گوشی به طور تمام صفحه می باشد و این طراحی باعث ایجاد ظاهری زیبا در این اسمارت فون شده و همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت در قسمت پشت می باشد. می توان گفت که این گوشی ورژن جدید گوشی سامسونگ A8 2018 است. در ادامه به بررسی گوشی سامسونگ A6s خواهیم پرداخت.

بررسی گوشی سامسونگ Galaxy A6s

طراحی و صفحه نمایش

ای 6 اس از یک بدنه بسیار زیبا و مقاومی برخوردار است. در پنل عقب ماژول دوربین دوگانه به صورت عمودی طراحی شده و در گوشه چپ آن واقع شده و فلش ال ای دی زیر دوربین ها قرار دارد. سنسور اثر انگشت هم در وسط قرار گرفته و بیضی شکل است. سطح این پنل صاف بوده و آپشن های مشکی، آبی و صورتی رنگ های آن به حساب می آید. این موبایل دربردارنده یک پنل 6.0 اینچی با رزولوشن 1080× 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ است که جلوه های بصری بی نظیری داشته و تجربه دیداری بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می آورد. همچنین از نسبت صفحه تصویر 18:9 و نسبت صفحه به بدنه 77.9% بهره برده است.

یکی از قابلیت های این نمایشگر برخورداری از پوشش محافظ گوریلاگلس بوده و برخلاف نمایشگر Samsung Galaxy A8s در اینجا پنل Super AMOLED به کار رفته است. از ویژگی های این نوع پنل ها ارائه رنگ های روشن و سرزنده و روشنایی عالی است در نتیجه در حضور نور مستقیم خورشید هم می توان به راحتی محتوای آن را مشاهده کرد. از طرفی دیگر کیفیت تصویر Full HD به همراه اندازه بزرگ آن تجربه بسیار خوبی از مالتی مدیا را در اختیار کاربر قرار می دهد. ابعاد آن 156.1× 76.4× 8.4 میلی متر و وزنی برابر با 183 گرم دارد. یکی از امتیازات فروش این گوشی در مقابل سایر گوشی هایی که در این محدوده قیمت قرار دارند صفحه نمایش عالی آن است.

دوربین

یکی از تفاوت های ای 6 اس و گلسی ای 8 اس دوربین آنها است ای 8 اس دوربین سه گانه را به خدمت گرفته درحالی که دوربین ای 6 اس دوگانه بوده و از لنزهای 12+2 مگاپیکسلی استفاده کرده است. لنز دوم نیز یک سنسور ثبت عمق است. دوربین سلفی هم یک لنز 12 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی آن از ثبت ویدئوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه و ثبت ویدئوهای 1080 پیکسل پشتیبانی می کند. 

سامسونگ Galaxy A6s

سخت افزار

نیروی لازم جهت اجرای عملکردها را از تراشه Qualcomm SDM660 Snapdragon 660 گرفته که بر اساس فرآیند ساخت 14 نانومتری ساخته شده و نسبت به پردازنده های 28 متری کارایی و مصرف باتری به نسبت پایین تری دارد. پردازنده 8 هسته ای بوده که 4 هسته Kryo 260 آن با فرکانس 2.2 و 4 هسته دیگر با فرکانس 1.8 گیگاهرتز عمل می کنند. پردازنده گرافیکی نیز Adreno 512 است. از دیگر گوشی هایی که از این پردازنده استفاده کرده اند می توان به ردمی نوت 7 و سامسونگ گلکسی ای 9(2019) و نوکیا 7 پلاس و شیائومی می ای 2 اشاره کرد.

در بنچمارک آنتوتو این مدل امتیازی برابر با 136.370 را کسب کرده که در حوزه میان رده ها عملکردی خوب در نظر گرفته می شود از نظر حافظه هم خاطر نشان می شود که این گوشی در دو نسخه 128/6 و 64/6 گیگابایت عرضه شده است از این رو رم 6 گیگابایتی سرعت لازم جهت اجرای برنامه ها و عملکردهای چند وظیفه ای را فراهم می سازد. علاوه بر این از درگاه کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند. سامسونگ درگاه اختصاصی برای آن در نظر نگرفته از این رو می بایست از درگاه سیم کارت دوم استفاده کرد. از بلوتوث نسخه 5.0، GPS Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac,dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot پشتیبانی کرده و از رابط دو طرفه 2.0, Type-C 1.0 پشتیبانی می کند. از نظر نرم افزاری هم می بایست گفت که این گوشی با نسخه 8.0 (Oreo)، پلتفورم اندروید اجرا می شود.

باتری

باتری به کار رفته در ای 6 اس 3300 میلی آمپر ظرفیت داشته و از نوع لیتیوم یونی است اما از شارژ سریع پشتیبانی نمی کند.

برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ سعی شده تا آخرین منابع معتبر برای خرید گوشی به شما معرفی شود تا شما با دلی آسوده به خرید گوشی خود بپردازید. در اینجا سعی میکنیم با معرفی گوشی های مختلف شما را در جریان آخرین اخبار حوزه گوشی موبایل قرار دهیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 344
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 5,900
  • بازدید کلی : 19,300