loading...
خرید گوشی
محمد سامان بازدید : 27 سه شنبه 14 مرداد 1399 نظرات (0)

اپل ایرپاد پرو از طراحی بسیار عالی برخوردار است و یک پیروزی بزرگ برای اپل به شمار می‌آید. استفاده از ایرپاد پرو بسیار راحت است و کیفیت صدای عالی دارد. پرو مجهز به محفظه شارژ بی‌سیمی شده است و بهترین قابلیت آن حذف صداهای محیطی است. این قابلیت حذف صدای بیرونی یا نویز کنسلینگ بسیار عالی است و می‌تواند کاربر را از شر صداهای اضافی نجات دهد.

 

وقتی اپل شایعات وجود اپرپاد پرو را تائید کرد و اسم و زمان حضور این دستگاه را در بازار اعلام کرد، بیشتر رسانه‌های تکنولوژی شکه شدند. حالا اپل ایرپاد پرو آماده است و هر کسی می‌تواند نسخه جدید ایرپاد بی‌سیمی را با قابلیت حذف صدای محیطی تهیه کند.

 

AirPods Pro نه تنها یک ابزار ارتباطی است، بلکه راهی برای گوش دادن به موسیقی و فیلم‌ها می‌باشد. مثل همیشه اپل تعجب همه را برانگیخته و یک جفت ایرپاد عالی ارائه داده است. شما عزیزان در اینجا می توانید خرید اقساطی ایرپاد پرو را نیز تجربه کنید.

بررسی Airpod Pro

طراحی

اگر تا به امروز از ایرپادهای اپل استفاده کرده باشید احتمالا می‌دانید در بخش طراحی شاهد تغییرات زیادی نسبت به قبل نیستیم. ایرپاد پرو در بخش‌های اصلی دقیقا شبیه به مدل قبلی خود طراحی شده به این صورت که دو ایرباد وایرلس در کنار یک محفظه شارژ برای نگه داری گوشی‌ها و همچنین شارژ آن‌ها داریم. محفظه شارژ این مدل نیز مانند مدل‌های قبلی طراحی یکسانی دارد و به شکل کتابی باز و بسته می‌شود. در قسمت جلویی محفظه، مانند نسل دوم ایرپادها که بهار سال پیش عرضه شد، یک نشانگر LED قرار داده شده تا وضعیت شارژ و اتصال به دستگاه‌های مختلف را به اطلاع کاربر برساند. اپل همچنین برای آن دسته از کاربرانی که شارژ سیمی را ترجیح می‌دهند یک درگاه لایتنینگ در پایین محفظه تعبیه کرده است.

همانطور که پیشتر گفتیم ایرپاد پرو در قسمت‌های اصلی خود شباهت زیادی به ایرپادهای معمولی دارد اما مانند محفظه شارژ، شاهد تغییرات و تفاوت‌هایی در قسمت‌های جزیی هستیم. گوشی‌های ایرپاد پرو جمع و جورتر و محکم‌تر هستند و با جدیدترین فناوری‌های روز ساخته شدند. مهمتر از همه سری‌های این گوشی‌ها قابل تعویض هستند تا هر کاربر بسته به اندازه گوش خود بتواند از سری متناسبی استفاده کند.

ایرپاد پرو با وجود تغییرات اندکی که داشته همچنان به شکل و ظاهر اصلی ایرپادهای قبلی وفادار مانده است. اگر از طراحی ایرپادهای قبلی خوشتان آمده که چه بهتر ولی در غیر اینصورت انتظار تغییرات اساسی و گسترده نسبت به مدل‌های قبلی را نداشته باشید.

یکی از انتقاداتی که نسبت به این محصول اپل مطرح می‌شود عدم عرضه آن در رنگ‌هایی به غیر از سفید است. اپل با توجه به گذشته آیپاد و هدفون‌های معروف سفید رنگ آن، این رنگ را به عنوان شناسه ایرپادها انتخاب کرده اما با توجه به مدت زمان طولانی که از زمان عرضه آیپاد گذشته به نظر می‌آید اکنون دیگر وقت آن فرا رسیده تا اپل در تولید ایرپادها از رنگ‌های دیگری هم بهره ببرد. با این کار در این محصولات تنوع ایجاد می‌شود، چیزی که جای خالیش بیش از پیش در ایرپادها احساس می‌شود. افزون بر این رنگ سفید بیشتر از هر رنگ دیگری گرد و غبار را به خود جذب می‌کند.

قابلیت حمل

محفظه شارژ وایرلس ایرپاد پرو کمی از محفظه شارژ ایرپادهای معمولی بزرگتر و همچنین سنگین‌تر است اما نه آنقدر که کاربران برای حمل این محصول دچار مشکل شوند. ایرپاد پرو به راحتی در جیب شلوار، کیف و … جا می‌گیرد. برخلاف سایر هندزفری‌های بی‌سیم ایرپاد پرو را می‌توان به راحتی با خود حمل کرد.

ایمنی و راحتی

این نوع هدفون بسیار کارآمد است و به افراد اجازه می دهد هنگامی که دستشان پر است، بتوانند به راحتی تماسی برقرار کرده یا آهنگی گوش دهند. این هدفون اپل در مقایسه با دو نسل پیشین بهبودی در بحث طراحی و عملکرد داشته که به خوبی توانست رضایت ما را جلب کند.

 

با هدفون AirPods Pro این گجت ضد عرق است و جنس بدنه باکیفیتی برای آن در نظر گرفته شد. ما در کاربری که با AirPods Pro داشتیم، ارگونومی بالایی روی گوش خود احساس کردیم. شما می توانید با دستگاه iOS خود به راحتی سینک شوید و برای سه جفت سرپوش اضافی باید 4 دلاری پرداخت کنید تا همیشه هدفون تمیز و کارآمدی داشته باشید.

کیفیت صدا

ایرپاد پرو همانند نسل قبلی خود به سادگی تمام با آیفون، آیپد و آیپاد جفت سازی می‌شود، فقط کافی است که درب قاب را هنگامی که بلوتوث دستگاه روشن است باز کنید و جفت سازی را از تغییر دستگاه و پنجره پاپ آپ نمایش داده شده، تایید کنید.

 

یکی از ایراداتی که به ایرپاد گرفته می‌شد کیفیت و قدرت صدا بود اما حالا ایرپاد پرو با طراحی جدید و دریوارهای به روز شده، این نقص‌ها را تا حد زیادی رفع کرده است.

 

صدای ایرپاد پرو عالی است. نه اینکه فقط به عنوان یک ایرباد بی‌سیم، این نتیجه گیری کلی است. آن‌ها هنوز هم در ارائه صداهای پایین ضعف دارند اما از صدای خروجی ایرپاد معمولی قوی‌تر است و در مقایسه با سایر ایربادهای بی‌سیم بسیار بهتر است.

 

ایرپاد پرو کمی روی صداهای بالا تاکید دارد اما به طور کلی در تمامی سطوح صدا کاملا واضح و خوب عمل می‌کند.

 

مکالمه با ایرپاد پرو یک تجربه خوب است. البته ما نمی‌توانیم بگوییم که صدای تماس گیرنده شگفت انگیز است چون صدا رد و بدل شده از طریق شبکه مخابراتی محدودیت کیفیتی دارد. میکروفون‌هایی که اپل از آن‌ها استفاده کرده از کیفیت مطلوبی برخوردار است، هیچ شکایتی از تماس گیرندگان در مورد صدای دریافتی نداشتیم.

باتری Airpod Pro

ایرپاد پرو با یک بار شارژ تا ۴.۵ ساعت عمر باتری دارد که کمی کمتر از ۵ ساعت ایرپاد معمولی است. با در نظر گرفتن ویژگی‌ها جدید و کاهش اندازه، این کاهش عمر باتری قابل قبول است.

 

با این حال همانند نسل‌های قبلی شما با حضور قاب آن می‌توانید ۲۴ ساعت با آن به موزیک گوش دهید.

 

برای مقایسه، جدیدترین Galaxy Buds سامسونگ با هر بار شارژ ۶ ساعت دوام می‌آورد اما قاب آن‌ها فقط ۷ ساعت دیگر به عمر کارشان اضافه می‌نماید و مجموعا ۱۳ ساعت می‌شود.

 

با این حال WF-1000XM3 سونی با هر بار شارژ ۶ ساعت کار می‌کند و در کل با حضور قابش ۲۴ ساعت کارایی دارد. اما قاب آن بزرگتر است و نمی‌توان آن را برتر از ایرپاد پرو دانست.

جمع بندی

ایرپاد پرو را می‌توان یک ایرباد بی‌سیم گران قیمت دانست که ۲۵۰ دلار برای داشتن آن باید هزینه کنید، در حالی که ایرپاد معمولی اپل ۱۶۰ دلار قیمت دارد. با این حال طراحی زیبا، کیفیت صدای عالی و ویژگی حذف نویز فعال بسیاری از کاربران را برای خرید ترغیب خواهد کرد. به خصوص برای کسانی که به حضور در اکو سیستم راحت اپل عادت دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ سعی شده تا آخرین منابع معتبر برای خرید گوشی به شما معرفی شود تا شما با دلی آسوده به خرید گوشی خود بپردازید. در اینجا سعی میکنیم با معرفی گوشی های مختلف شما را در جریان آخرین اخبار حوزه گوشی موبایل قرار دهیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 831
  • بازدید سال : 6,434
  • بازدید کلی : 19,834