loading...
خرید گوشی
محمد سامان بازدید : 28 چهارشنبه 28 آبان 1399 نظرات (0)

اپل واچ se در عین غافلگیری معرفی شد و کسی انتظار چنین نسخه‌ای را از اپل نداشت. در ابتدا، فقط شایعه شده بود که این گجت قرار است در اواخر سپتامبر و در جریان “رویداد عرضه اپل” معرفی و عرضه شود؛ این شایعه خود نیز نشان دهنده عدم اهمیت بالای Watch SE نسبت به Watch 6 است. ثانیاً … یک خرید کاملاً هوشمندانه به نظر می‌رسد، حتی اگر هیچ ویژگی برجسته‌ای نداشته باشد. همانند iPad Air 2020 جدید در مقایسه با iPad Pro که ارزان‌تر است، Watch SE نیز تقریباً تمام ویژگی‌های اصلی‌ای را که در یک Apple Watch به دنبال آنها هستید کنید، ارائه می‌دهد اما قیمت آن بسیار پایین‌تر از Watch 6 است. این واچ تعدادی از ویژگی‌های کلیدی را در خود نخواهد داشت؛ به عنوان مثال، قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On Display) که در مدل‌های اخیر واچ‌های اپل وجود دارد (واچ ۵ و ۶) اثری از آن در SE نیست. گرچه SE الکتروکاردیوگرام پیشرفته و حسگر اکسیژن خون اپل واچ ۶ را ندارد، اما هنوز به اندازه کافی جذاب هست که بخواهید خرید آن را به واچ ۶ ترجیح دهید.

بررسی اپل واچ se

طراحی و عملکرد

Apple Watch SE از یک صفحه نمایش خیره کننده Retina ، با حاشیه های نازک و گوشه های منحنی برخوردار است که 30 درصد بزرگتر از سری 3 است. رابط کاربری امکان خواندن آیکون ها و فونت های برنامه بزرگ و آسان را فراهم می کند .  بنابراین مشتریان می توانند به راحتی اعلان ها ، پیام های متنی ، معیارهای تمرین و موارد دیگر را مشاهده کنند.

 Apple Watch SE عملکرد فوق العاده سریع و تا دو برابر سریع تر از Apple Watch Series 3 ارائه می دهد. Apple Watch SE دارای جدیدترین بلندگو و میکروفون است که برای کیفیت صدای بهتر در تماس های تلفنی ، Siri و Walkie-Talkie ، 1 به همراه بلوتوث 5.0 بهینه شده است.

با SOS اضطراری در اپل واچ ، کاربران می توانند به راحتی و فقط با فشار یک دکمه سریعاً درخواست کمک و هشدار به خدمات اضطراری کنند. برای ایمنی بیشتر شخصی در هنگام مسافرت ، کاربران با مدل های تلفن همراه Apple Watch SE می توانند تماس های بین المللی با خدمات اضطراری را انجام دهند ،  صرف نظر از اینکه دستگاه در ابتدا از کجا خریداری شده است یا اینکه برنامه تلفن همراه فعال شده است.

تشخیص سقوط از یک الگوریتم سفارشی و جدیدترین شتاب سنج و ژیروسکوپ در Apple Watch SE برای تشخیص سقوط کاربر استفاده می کند. با تجزیه و تحلیل مسیر حرکت مچ دست و شتاب ضربه ، اپل واچ پس از سقوط سخت هشدار برای کاربر ارسال می کند ، که می تواند رد شود و یا برای شروع تماس با سرویس های اضطراری استفاده شود. اگر ساعت تقریباً 60 ثانیه پس از سقوط ساعت بی حرکتی را احساس کند ، به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس می گیرد و علاوه بر ارسال پیام به مخاطبین اضطراری ، یک پیام صوتی پخش می کند که موقعیت مکانی کاربر را به عنوان مختصات طول و عرض جغرافیایی ارائه می دهد.

جف ویلیامز ، مدیر عامل اپل ، گفت: "Apple Watch SE عناصر طراحی سری 6 را با اساسی ترین ویژگی های Apple Watch ترکیب می کند ، همه با قیمت مقرون به صرفه تر." "ما خوشحالیم که گزینه عالی دیگری را برای کمک به مشتریان در ارتباط ماندن ، فعالیت بیشتر و مراقبت از سلامتی خود ارائه می دهیم." و باید اعلام کنیم که همچنان تولید اپل واچ سری 3   با قیمت 199 دلار ادامه دارد.

ویژگی های سلامتی

اپل واچ همیشه بیشتر از یک دستگاه تناسب اندام خالص از قبیل Garmin و حتی Fitbit تا حدی روی سلامت عمومی تمرکز کرده است. و این با این مدل جدید و ارزان قیمت ادامه دارد.

Apple Watch SE دارای شتاب سنج ، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج همیشه روشن با سری 6 است. همچنین دارای قابلیت تشخیص سقوط ، نظارت بر صدا ، SOS اضطراری و تماس اضطراری بین المللی است ، مواردی که در Apple Watch 3 دریافت نمی کنید .

بر خلاف پرچمدار Apple Watch 6 ، Apple Watch SE از نظراکسیژن خون (spo2)وجود دارد . با توجه به اینکه این ویژگی سالهاست در دستگاه های Garmin وجود دارد – این ویژگی آنچنان که اپل تصور می کند یک ویژگی جدید نیست. و ، سنسور SpO2 در Apple Watch 6 توسط FDA تأیید نشده است ، بنابراین دارندگان نباید آن را یک دستگاه پزشکی بدانند.

Apple Watch SE همچنین فاقد برنامه ECG است که همراه با Apple Watch 6 و Apple Watch 5 است و به شما امکان می دهد از طریق ضربان قلب بررسی های محلی را انجام دهید. با این حال ، SE می تواند ریتم قلب شما را در پس زمینه کنترل کند و در صورت مشاهده ضربان قلب نامنظم ، به شما هشدار می دهد.

همچنین دارای ردیابی خواب ، یک برنامه شستن دست و برنامه جدید تناسب اندام اپل است که شامل ایستگاه از پیش تنظیم شده جدید تمرین مانند آموزش اصلی ، تمرینات قدرتی عملکردی ، خنک شدن ورقص است.

ضد آب

باوجوداینکه این ویژگی اساسا یک مشخصه WatchOS 7 است، تایمر اتوماتیک دستان خود را بشورید، یکی از مشخصه‌های سلامتی و ردیاب تندرستی بسیار خوب و عالی اپل واچ اس ای است که خیلی خوب کار می‌کند. Apple Watch SE گوش می‌دهد و منتظر حرکات دستان شما می‌ماند. سپس تایمر 20 ثانیه‌ای را شروع می‌کند تا به شما یادآوری کند چقدر تلاش شما مفید بوده است. این مشخصه به‌طور حیرت انگیزی موثر است.

 

تایمر به شما می‌گوید چقدر زمان برای شستن گذاشته‌اید و شروع به شمارش معکوس می‌کند تا با یک ضربه به شما بگوید که وقت شستن به پایان رسیده است. حتی یک بخش مخصوص درباره داده‌های شستن دست‌ها در داخل برنامه سلامتی اپل وجود دارد. این مشخصه رویایی تمیزی سال 2020 است.

باتری اپل واچ se

می‌توان دو روز با این ساعت کار کرد تا اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. این بستگی به استفاده شما دارد، اما با استفاده مداوم برای ردیابی ورزش و ردیابی خواب دو روز بیشتر دوام نخواهد آورد. استفاده از آن در طی شب چیزی بین 15 تا 25 درصد از باتری را مصرف می‌کند.

جمع بندی

اپل واچ اس ای تقریبا بدون عیب است و اپل بار دیگر به همه نشان می‌دهد چطور اسمارت واچ‌ها کار خود را انجام می‌دهند. اما آن مشخصه‌هایی که کم دارد چه می‌شوند؟ نبود نمایشگر همیشه روشن ممکن است بر روی استفاده روزانه تاثیر بگذارد.

پرداخت پول بیشتر بر روی اپل واچ فلزی ضدزنگ، سرامیکی یا هرمز اضافی است چرا که دقیقا شبیه یکدیگر هستند و عملکرد اس ای با پردازشگر سال گذشته عالی است. اما نمی‌توان تردید کرد و گفت که این ساعت با قیمت کمتری عرضه شده و برای خرید مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به بررسی ساعت اپل واچ 6 با این مدل بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ سعی شده تا آخرین منابع معتبر برای خرید گوشی به شما معرفی شود تا شما با دلی آسوده به خرید گوشی خود بپردازید. در اینجا سعی میکنیم با معرفی گوشی های مختلف شما را در جریان آخرین اخبار حوزه گوشی موبایل قرار دهیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 948
  • بازدید سال : 6,551
  • بازدید کلی : 19,951