loading...
خرید گوشی
محمد سامان بازدید : 19 شنبه 03 خرداد 1399 نظرات (0)

بی شک می توان گفت هدفون بی سیم ایرپاد پرو اپل از بهترین های بازار است و مخاطب با اطلاعات کامل از کارایی و کیفیت آن ممکن است شما را وسوسه به خرید این محصول کند. جالب است بدانید این محصول دارای سیستم خنک کننده تراشه های داخلی است. در ادامه قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم با ما همراه باشید.

بررسی هدفون ایرپاد پرو 

طراحی و ساخت

اگر تا به امروز از ایرپادهای اپل استفاده کرده باشید احتمالا می‌دانید در بخش طراحی شاهد تغییرات زیادی نسبت به قبل نیستیم. ایرپاد پرو در بخش‌های اصلی دقیقا شبیه به مدل قبلی خود طراحی شده به این صورت که دو ایرباد وایرلس در کنار یک محفظه شارژ برای نگه داری گوشی‌ها و همچنین شارژ آن‌ها داریم. محفظه شارژ این مدل نیز مانند مدل‌های قبلی طراحی یکسانی دارد و به شکل کتابی باز و بسته می‌شود. در قسمت جلویی محفظه، مانند نسل دوم ایرپادها که بهار سال پیش عرضه شد، یک نشانگر LED قرار داده شده تا وضعیت شارژ و اتصال به دستگاه‌های مختلف را به اطلاع کاربر برساند. اپل همچنین برای آن دسته از کاربرانی که شارژ سیمی را ترجیح می‌دهند یک درگاه لایتنینگ در پایین محفظه تعبیه کرده است.

همانطور که پیشتر گفتیم ایرپاد پرو در قسمت‌های اصلی خود شباهت زیادی به ایرپادهای معمولی دارد اما مانند محفظه شارژ، شاهد تغییرات و تفاوت‌هایی در قسمت‌های جزیی هستیم. گوشی‌های ایرپاد پرو جمع و جورتر و محکم‌تر هستند و با جدیدترین فناوری‌های روز ساخته شدند. مهمتر از همه سری‌های این گوشی‌ها قابل تعویض هستند تا هر کاربر بسته به اندازه گوش خود بتواند از سری متناسبی استفاده کند.

ایرپاد پرو با وجود تغییرات اندکی که داشته همچنان به شکل و ظاهر اصلی ایرپادهای قبلی وفادار مانده است. اگر از طراحی ایرپادهای قبلی خوشتان آمده که چه بهتر ولی در غیر اینصورت انتظار تغییرات اساسی و گسترده نسبت به مدل‌های قبلی را نداشته باشید.

یکی از انتقاداتی که نسبت به این محصول اپل مطرح می‌شود عدم عرضه آن در رنگ‌هایی به غیر از سفید است. اپل با توجه به گذشته آیپاد و هدفون‌های معروف سفید رنگ آن، این رنگ را به عنوان شناسه ایرپادها انتخاب کرده اما با توجه به مدت زمان طولانی که از زمان عرضه آیپاد گذشته به نظر می‌آید اکنون دیگر وقت آن فرا رسیده تا اپل در تولید ایرپادها از رنگ‌های دیگری هم بهره ببرد. با این کار در این محصولات تنوع ایجاد می‌شود، چیزی که جای خالیش بیش از پیش در ایرپادها احساس می‌شود. افزون بر این رنگ سفید بیشتر از هر رنگ دیگری گرد و غبار را به خود جذب می‌کند.

حذف نویز دینامیک

ایرپاد پرو می‌تواند صدای اطراف را به لطف سیستم حذف نویز دینامیک به طور کامل کنترل کند. صدای اطراف در حین پخش محتوای صوتی به طور کامل ایزوله می‌شوند و از طرف دیگر در حین قرار دادن در گوش کاربران می‌توانند با یک اشاره کوچک انگشت به ایرپاد صدای محیط اطراف را به صورت سریع بشنوند. این سیستم در حقیقت مهم‌ترین قابلیت هوشمندانه ایرپاد پرو به‌حساب میاید که باعث می‌شود تا دیگر کاربران در حین قرار دادن گوشی‌ها دیگر نیازی به برداشتن آن‌ها برای شنیدن صدای محیط اطراف نداشته باشند. این سیستم از تراشه هوشمند h1 برای کنترل صدای بیرونی استفاده می‌کند که بسیار کاربردی و باکیفیت صدای محیط اطراف را کنترل می‌کند.

کیفیت صدا

ایرپاد پرو همانند نسل قبلی خود به سادگی تمام با آیفون، آیپد و آیپاد جفت سازی می‌شود، فقط کافی است که درب قاب را هنگامی که بلوتوث دستگاه روشن است باز کنید و جفت سازی را از تغییر دستگاه و پنجره پاپ آپ نمایش داده شده، تایید کنید.

 

یکی از ایراداتی که به ایرپاد گرفته می‌شد کیفیت و قدرت صدا بود اما حالا ایرپاد پرو با طراحی جدید و دریوارهای به روز شده، این نقص‌ها را تا حد زیادی رفع کرده است.

 

صدای ایرپاد پرو عالی است. نه اینکه فقط به عنوان یک ایرباد بی‌سیم، این نتیجه گیری کلی است. آن‌ها هنوز هم در ارائه صداهای پایین ضعف دارند اما از صدای خروجی ایرپاد معمولی قوی‌تر است و در مقایسه با سایر ایربادهای بی‌سیم بسیار بهتر است.

 

ایرپاد پرو کمی روی صداهای بالا تاکید دارد اما به طور کلی در تمامی سطوح صدا کاملا واضح و خوب عمل می‌کند.

 بررسی ایرپاد پرو اپل

مکالمه با ایرپاد پرو یک تجربه خوب است. البته ما نمی‌توانیم بگوییم که صدای تماس گیرنده شگفت انگیز است چون صدا رد و بدل شده از طریق شبکه مخابراتی محدودیت کیفیتی دارد. میکروفون‌هایی که اپل از آن‌ها استفاده کرده از کیفیت مطلوبی برخوردار است، هیچ شکایتی از تماس گیرندگان در مورد صدای دریافتی نداشتیم.ایرپاد پرو همانند نسل قبلی خود به سادگی تمام با آیفون، آیپد و آیپاد جفت سازی می‌شود، فقط کافی است که درب قاب را هنگامی که بلوتوث دستگاه روشن است باز کنید و جفت سازی را از تغییر دستگاه و پنجره پاپ آپ نمایش داده شده، تایید کنید.

 

یکی از ایراداتی که به ایرپاد گرفته می‌شد کیفیت و قدرت صدا بود اما حالا ایرپاد پرو با طراحی جدید و دریوارهای به روز شده، این نقص‌ها را تا حد زیادی رفع کرده است.

 

صدای ایرپاد پرو عالی است. نه اینکه فقط به عنوان یک ایرباد بی‌سیم، این نتیجه گیری کلی است. آن‌ها هنوز هم در ارائه صداهای پایین ضعف دارند اما از صدای خروجی ایرپاد معمولی قوی‌تر است و در مقایسه با سایر ایربادهای بی‌سیم بسیار بهتر است.

 

ایرپاد پرو کمی روی صداهای بالا تاکید دارد اما به طور کلی در تمامی سطوح صدا کاملا واضح و خوب عمل می‌کند.

 

مکالمه با ایرپاد پرو یک تجربه خوب است. البته ما نمی‌توانیم بگوییم که صدای تماس گیرنده شگفت انگیز است چون صدا رد و بدل شده از طریق شبکه مخابراتی محدودیت کیفیتی دارد. میکروفون‌هایی که اپل از آن‌ها استفاده کرده از کیفیت مطلوبی برخوردار است، هیچ شکایتی از تماس گیرندگان در مورد صدای دریافتی نداشتیم.

عمر باتری ایرپاد پرو

ایرپاد پرو باتری نسبتاً قوی دارد شما با یک‌بار شارژ این هندزفری بی‌سیم می‌توانید از آن به مدت 5 ساعت از آن استفاده کنید. با بررسی مجموع شرایط ایرپاد پرو، این محصول توانایی دستیابی جایگاه خوبی را در بازار جهانی دارد. کمپانی اپل ایرادات مربوط به این هندرفری را برطرف کرده. در حقیقت اندازه ایرپاد پرو کمتر شده است و مشتریان از کیفیت و کارایی آن بسیار ابراز رضایت می‌کنند.

 

ایرپاد پرو در مقایسه با محصولات گلکسی سامسونگ از قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. شما تنها با یک‌بار شارژ هندزفری بی سیم می‌توانید به مدت 24 ساعت بدون وقفه بازی کنید، فیلم ببینید و آهنگ‌های کلاسیک گوش دهید. در حالی شما با گلکسی سامسونگ تنها می‌توانید 7 ساعت فعالیت‌های مختلف انجام دهید.درنتیجه می‌توان گفت که ایرپاد پرو محصولی منحصربه‌فرد دیگری از کمپانی اپل است که طرفداران زیادی از سراسر دنیا دارد. این هندزفری بی‌سیم قابلیت تنظیم صدای محیط را دارد. قیمت آن در بازارهای جهانی 250 هزار دلار است. اگر شما بخواهید کیفیت معمولی‌تری از این محصول را خریداری نمایید باید چیزی حدود 160 هزار دلار هزینه کنید. بااین‌حال زمانی که به طراحی شکیل و کیفیت صدای فوق‌العاده آن توجه می‌کنید، به نظر نمی‌رسد که قیمت آن نامتعارف باشد.

 

مصرف‌کنندگان از ایرپاد پرو نهایت رضایت رادارند. درواقع این هندزفری بی‌سیم برای فردی که در دنیای اپل زندگی کرده است، گزینه‌ای مناسب است. با استفاده از ایرپاد پرو دنیای جدیدی را در موقع شنیدن فایل‌های صوتی موردنظر خود تجربه کنید. درواقع مشتریان ویژگی‌هایی مانند کیفیت صدا، طراحی زیبا، ضد آب بودن را در ایرپاد پرو می‌پسندند و همین موارد موجب انتخاب این محصول است.

کلام آخر

قیمت ایرپاد پرو هم اکنون در آمریکا و بریتانیا 249 دلار است. با پرداخت 29 دلار اضافی می‌توانید سرویس اپل کر پلاس (+AppleCare) را فعال کنید و هندزفری خود را با دو سال گارانتی دریافت کنید. افزون بر این در صورتی که ایرپاد پرو شما به طور اتفاقی آسیب ببیند اپل تا دو بار خسارت شما را جبران می‌کند.

اگر قصد خرید ایرپاد پرو را دارید این کار را انجام دهید. اپل محصولی تولید کرده که هرکسی با یک بار استفاده از آن می‌تواند به راحتی و با خیال راحت آن را به دیگران نیز پیشنهاد دهد. به خصوص اگر کاربر آیفون باشید. ایرپاد پرو از بسیاری از جهات شبیه به ایرپادهای قبلی است اما توانسته با بهبود برخی جزییات مهم نسبت به آن‌ها برتری داشته باشد. با وجود اینکه هیچ محصولی نمی‌تواند برای همه کاربران بی عیب و نقص باشد اما ایرپاد پرو بهترین و کامل‌ترین نسخه از ایرپادها است که در حال حاضر می‌توانید حریداری کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ سعی شده تا آخرین منابع معتبر برای خرید گوشی به شما معرفی شود تا شما با دلی آسوده به خرید گوشی خود بپردازید. در اینجا سعی میکنیم با معرفی گوشی های مختلف شما را در جریان آخرین اخبار حوزه گوشی موبایل قرار دهیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 145
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 367
  • بازدید ماه : 320
  • بازدید سال : 5,923
  • بازدید کلی : 19,323