loading...
خرید گوشی
محمد سامان بازدید : 23 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

درواقع سال گذشته بود که گوشی ردمی نوت 7 بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان معرفی شد. این گوشی هوشمند که ویژگی‌هایی در حد یک پرچمدار دارد، از قیمت قابل قبولی برخوردار است. خوب است بدانید باتری شیائومی ردمی نوت 7  از ظرفیت مناسبی سود می‌برد. همچنین برخورداری از عملکرد قدرتمند و نمایشگری باکیفیت از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. همه این‌ها باعث شده است به عنوان یکی از محصولات برتر شیائومی شناخته شود که در اینجا می‌توانید اطلاعات خوبی از این گوشی هوشمند به دست آورید.

طراحی گوشی شیائومی ردمی نوت 7

شیائومی رد می نوت ۷ از نظر طراحی نسبت به دیگر دستگاه‌های گران‌قیمت بازار واقعاً چیزی کم ندارد زیرا در آن بدنه‌ای شیشه‌ای و یک چارچوب فلزی مشاهده می‌شود. این مواد آن‌قدر ماهرانه در کنار یک‌دیگر قرار گرفته‌اند که هر سه رنگ قرمز، آبی و مشکی دستگاه مورد بحث ما بسیار زیبا به چشم می‌آیند.

در سمت راست، دکمه‌های کاهش و افزایش صدا و پاور وجود دارد که کار کردن با آنها بسیار راحت است. در قسمت پایینی، یک پورت USB-C و یک اسپیکر کار گذاشته شده و در بالا نیز جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و یک حسگر مادون قرمز به کار رفته تا بتوانید از این گوشی هوشمند به عنوان کنترل از راه دور تلویزیون‌ها بهره ببرید.

 

صفحه نمایش

نمایشگر LCD موجود در شیائومی رد می نوت ۷ با ابعاد ۶٫۳ اینچی، ناچ قطره‌ای و حاشیه نسبتاً بزرگ قسمت پایینی خود کاملاً قابل‌تشخیص است. رزولوشن این صفحه نمایش به فول اچ‌دی و ۱۰۸۰p می‌رسد و این یعنی همه تصاویر با شفافیت بالایی به چشم می‌آیند و رنگ‌ها نیز باکیفیت خواهند بود.

البته در این بین مشکلات جزئی وجود دارد که تنها چشم‌هایی می‌توانند آنها را ببینند که واقعاً حساس هستند. در بالا و پایین صفحه نمایش، هاله‌ای کم‌رنگ مشاهده می‌شود که سبب خواهد شد روشنایی نمایشگر به صورت مساوی در همه جا دیده نشود. به علاوه، از آن جایی که پنل موجود AMOLED نیست، هنگامی که دستگاه خاموش است، رنگ مشکی، آن عمقی که باید را ندارد و کنتراست نمایشگر زیاد نخواهد بد. باز هم تکرار می‌کنیم که اگر به چنین مسائل جزئی دقت کنید، متوجه مشکلات ریز خواهید شد وگرنه از این بابت به دردسری برخورد نخواهید کرد.

دوربین

گوشی ردمی نوت 7 با داشتن دوربینی 48 مگاپیکسلی و قیمتی پایین تر از 200 دلار تا حد بسیار زیادی در سال 2019 خبرساز شد. شیائومی از سنسوری 5 مگاپیکسلی برای سنجش عمق عکس در تصاویر پرتره استفاده کرده است که لنزی با دیافراگم f/2.4 در آن به‌کار رفته است. همچنین دوربین جلوی این گوشی، دوربینی 13 مگاپیکسلی است که امکان فوکوس خودکار ندارد.

 

دوربین این گوشی امکان ضبط ویدیو به صورت 4k را ندارد؛ همچنین قابلیت تصویربراری در شب تنها در حالت دوربین 12 مگاپیکسلی امکان‌پذیر است. قابلیت HDR به شما کمک می‌کنند عکس‌های با نور و روشنایی بهتر ثبت کنید.

باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 7

از نظر باتری، Redmi Note 7 می تواند نیاز های شما را به طور کلی مرتفع کند. یک باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی در شیائومی ردمی نوت 7 به کار رفته است که باتری با ظرفیت بالا و قدرتمندی به حساب می آید. در کنار آن، پشتیبانی از شارژ سریع نیز مزیت دیگر آن است. اما همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، در جعبه گوشی خبری از آداپتور سریع نیست و کاربر باید آن را از بیرون تهیه کند یا به شارژر موجود در جعبه اکتفا نماید. نبود آداپتور سریع و هندزفری در جعبه گوشی را میتوان به عنوان بزرگترین نقطه ضعف این گوشی یاد کرد اما با این حال نمی توان منکر سخت افزار نسبتا قدرتمند آن شد.

باتری ردمی نوت 7 قادر است بیش از 12 ساعت به طور مداوم ویدیوهایی با کیفیت اچ دی پخش کند که عملکرد بالایی به حساب می آید و می تواند در صورت استفاده عادی، بیش از 24 ساعت در دست کاربر باشد و کار را زمین نگذارد!

جمع بندی

با توجه به اطلاعاتی که از ردمی نوت 7 شیائومی بیان کردیم، اشاره مجدد به این نکته نیز خالی از لطف نیست که این گوشی هوشمند به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی‌های 2019 نیز شناخته شد. علاوه بر این می‌توان شیائومی ردمی نوت 7 را به عنوان یکی از گوشی‌های میان رده و در عین حال قدرتمند بازار معرفی کرد. با این حساب کاربرانی که قصد خرید یک گوشی میان رده را دارند، می‌توانند ردمی نوت 7 را جزو انتخاب‌های خود قرار دهند. از طرف دیگر انتخاب این محصول برای آن دسته از کاربرانی که از طرفداران عکاسی با گوشی‌های هوشمند هستند نیز مناسب خواهد بود. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم طرفدار این نوع از گوشی‌های میان رده با قیمت اقتصادی هستید یا انتخاب‌تان یکی از گوشی‌های پرچمدار است؟ می‌توانید نظرات خود را در پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ سعی شده تا آخرین منابع معتبر برای خرید گوشی به شما معرفی شود تا شما با دلی آسوده به خرید گوشی خود بپردازید. در اینجا سعی میکنیم با معرفی گوشی های مختلف شما را در جریان آخرین اخبار حوزه گوشی موبایل قرار دهیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 237
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 5,793
  • بازدید کلی : 19,193