loading...
خرید گوشی
محمد سامان بازدید : 22 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

اپل واچ اس ای در مدل‌های بلوتوث و سلولار وارد بازار می‌شود، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به همراه داشتن گوشی هوشمند خود نخواهید داشت. این محصول مانند برادر گران قیمت خود اپل واچ به قابلیت‌هایی مانند قطب‌نما، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قابلیت تشخیص سقوط مجهز شده، با این حال فاقد قابلیت ECG است که با توجه به قیمتش، نمی‌توان چندان به آن خرده گرفت. در ادامه با بررسی این محصول در خدمت شما هستیم.

بررسی اپل واچ SE

طراحی و ظاهر

مهم‌ترین مشخصه در بررسی اپل واچ اس ای به عنوان یک محصول ارزان قیمت طراحی ظاهری آن است که دقیقاً شبیه همان ساعت‌های هوشمند جدید شرکت اپل است. در حقیقت اپل واچ اس ای از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با سری 6 و 5 و 4 ندارد و نمی‌توان آن را از نظر ظاهری با هیچ یک از ساعت‌های دیگر تشخیص داد. با این حال شرکت اپل رنگ‌های ویژه و منحصر به فردی را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته که می‌توان با انتخاب آن‌ها ظاهری متفاوت را تجربه کرد. 

امکانات سلامتی

اپل واچ همیشه بیشتر از یک دستگاه تناسب اندام خالص از قبیل Garmin و حتی Fitbit تا حدی روی سلامت عمومی تمرکز کرده است. و این با این مدل جدید و ارزان قیمت ادامه دارد.

Apple Watch SE دارای شتاب سنج ، ژیروسکوپ و ارتفاع سنج همیشه روشن با سری 6 است. همچنین دارای قابلیت تشخیص سقوط ، نظارت بر صدا ، SOS اضطراری و تماس اضطراری بین المللی است ، مواردی که در Apple Watch 3 دریافت نمی کنید .

بر خلاف پرچمدار Apple Watch 6 ، Apple Watch SE از نظراکسیژن خون (spo2)وجود دارد . با توجه به اینکه این ویژگی سالهاست در دستگاه های Garmin وجود دارد – این ویژگی آنچنان که اپل تصور می کند یک ویژگی جدید نیست. و ، سنسور SpO2 در Apple Watch 6 توسط FDA تأیید نشده است ، بنابراین دارندگان نباید آن را یک دستگاه پزشکی بدانند.

Apple Watch SE همچنین فاقد برنامه ECG است که همراه با Apple Watch 6 و Apple Watch 5 است و به شما امکان می دهد از طریق ضربان قلب بررسی های محلی را انجام دهید. با این حال ، SE می تواند ریتم قلب شما را در پس زمینه کنترل کند و در صورت مشاهده ضربان قلب نامنظم ، به شما هشدار می دهد.

همچنین دارای ردیابی خواب ، یک برنامه شستن دست و برنامه جدید تناسب اندام اپل است که شامل ایستگاه از پیش تنظیم شده جدید تمرین مانند آموزش اصلی ، تمرینات قدرتی عملکردی ، خنک شدن ورقص است .

نقش فیتنس و ورزش در این ساعت

با این که در بررسی اپل واچ اس ای به هیچ ویژگی سخت افزاری جدید خاصی در زمینه فیتنس و ورزش برنمی خوریم اما برخی قابلیت های نرم افزاری جدید در اپل واچ ها گنجانده شده است که استفاده از اپل واچ ها برای ورزش را جذاب می کند. اپل واچ اس ای نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین با استفاده از نرم افزارهای تمرین، استقامت و رقص می توانید ورزش روزانه خود را لذت بخش تر کنید.

اما در این نقطه سوال بزرگی پیش روی ما قرار می گیرد: آیا استفاده از اپل واچ برای تمرین روزانه ضروری است؟ پاسخ این سوال فقط و فقط به خود شما بستگی دارد. در واقع اگر خود را یک ورزشکار حرفه ای می دانید، با استفاده از قابلیت های نرم افزاری اپل واچ می توانید بسیار حرفه ای تر از پیش ورزش خود را دنبال کنید. با استفاده از این قابلیت های نرم افزاری می توانید میزان کالری مصرفی بدن خود را محاسبه کنید، زمان روزانه ورزش خود را مدیریت کنید و…

و اما یکی از مهم ترین سوال های موجود در بررسی اپل واچ اس ای، بله با استفاده از این ساعت می توانید با اطمینان خاطر به استخر بروید و شنا کنید. خوشبختانه اپل واچ اس ای به طور کامل ضد آب است و از این بابت هیچ نگرانی ای برای شما باقی نخواهد گذاشت. اما هنگامی که در دریا یا آب های شور شنا می کنید از ساعت خود استفاده نکنید زیرا باعث آسیب رسیدن به اپل واچ شما می شود.

عمر باتری اپل واچ SE

عمر باتری اپل واچ SE هم مانند اپل واچ 6 و 3 حدود 18 ساعت است. یعنی شما باید هر روز ساعت را شارژ کنید. اگر بخواهید همزمان از GPS استفاده کنید و به موسیقی هم گوش دهید، عمر باتری ساعت هوشمند Apple Watch SE تنها کمی کمتر از اپل واچ 6 خواهد بود. در بحث باتری موردی که بیشتر از همه بین این دو ساعت به چشم می‌آید مدت زمان شارژ باتری است. اپل واچ 6 در 90 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد، در حالی که این زمان برای ساعت هوشمند Apple Watch SE نزدیک به 2.5 ساعت است.

جمع بندی

اپل واچ اس ای به عنوان نسخه میان رده ساعت‌های هوشمند اپل در سال 2020 توانسته جایگاه خود را در میان محصولات مشابه ثبت کند. این ساعت هوشمند با وجود قیمت ارزان در کنار قابلیت‌های کاربردی زیاد خود که شباهت بسیار زیادی به محصولات دیگر دارد توانسته به عنوان یک محصول رقابتی و کاربردی توجه بسیاری را به خود جذب کند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند از یک سایت معتبر را دارید اینجا را کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ سعی شده تا آخرین منابع معتبر برای خرید گوشی به شما معرفی شود تا شما با دلی آسوده به خرید گوشی خود بپردازید. در اینجا سعی میکنیم با معرفی گوشی های مختلف شما را در جریان آخرین اخبار حوزه گوشی موبایل قرار دهیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 6,228
  • بازدید کلی : 19,628