loading...
خرید گوشی
محمد سامان بازدید : 20 چهارشنبه 14 آبان 1399 نظرات (0)

 

 

مشخصات اپل واچ 6

اپل واچ 6 در درجه اول برای کسانی است که به دنبال خرید مدل برتر هستند. قیمت آن 379 پوند است اما با نسخه های لوکس هرمس می توانید تا 1،449 پوند هم خرید کنید. با این حال ، از آنجا که بسیاری از به روزرسانی ها در watchOS 7 گنجانده شده است ، هر کسی که دارای سری 5 یا 3 باشد می تواند به بیشتر ویژگی های جدید مانند تنظیمات خانواده ، مسیرهای چرخه (هنگامی که در انگلستان ظاهر می شوند) و ردیابی خواب دسترسی داشته باشد ، بنابراین مگر اینکه چیزهای جدید منحصر به سری 6 را بخواهید ، در مورد ارتقا دارندگان فعلی، نکته کمی وجود دارد.

مگر اینکه شما مالک سری 3 باشید و یک برنامه ECG بخواهید که قبلاً فقط در 5 بود. برای صاحبان سری 5 ، اپل با افزودن حسگر اکسیژن خون و تراشه U1 باعث هیجان زدگی شما می شود تا متقاعد شوید و آن را ارتقا دهید.

 سرانجام ، اگر احساس می کنید که Watch شما کند شده است ، بنابراین باید تراشۀ S6 را عوض کنید. برای این کار شما 110 پوند بیشتر از هزینه مدل ردۀ دوم یعنی Watch SE پرداخت می کنید. ما در این مطلب به بررسی مشخصات اپل واچ سری 6 می پردازیم با ما همراه باشید.

بررسی مشخصات اپل واچ 6

طراحی و نمایشگر

اینطور که به نظر می‌رسد اپل از طراحی ساعت‌های هوشمند خود راضی است و فعلا قصد تغییر آن را ندارد. اپل واچ 6 نیز از طراحی مشابه نسل‌های قبلی خود استفاده می‌کند؛ صفحه نمایش مستطیلی به همراه دکمه چرخان Digital Crown در کناره دستگاه. البته این طراحی مانند همیشه جذاب است و از تکراری بودن آن خسته نمی‌شوید.

خبر خوب اینجاست که اپل تصمیم گرفته امسال دو رنگ جدید را نیز به ساعت هوشمند پرچمدار خود اضافه کند. شما می‌توانید اپل واچ 6 را در رنگ‌های قرمز و آبی نیز خریداری کنید. همچنین رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری براق هم مثل سال‌های گذشته در دسترس است.

همانطور که قبلا نیز اشاره کرده بودیم، شایعاتی مبنی بر استفاده نسل ششم اپل واچ‌ها از پنل نمایشی microLED به جای OLED مطرح شده بود اما اپل واچ 6 همچنان از صفحه نمایش‌های OLED استفاده می‌کند. اپل واچ 6 مانند نسل گذشته خود از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن بهره می‌برد. با این ویژگی دیگر برای دیدن زمان مجبور نیستید هر دفعه مچ دستتان را مقابل صورتتان قرار دهید. همچنین نمایشگر اپل واچ 6 نسبت به ساعت‌های هوشمند پیشین اپل درخشان‌تر است.

کنترل اکسیژن خون

سنسورهای کنترل اکسیژن خون سطح اکسیژن خون شما را اندازه‌گیری می‌کند. به‌عنوان پالس اکسیمتری (Pulse Oximetry)، کنترل اکسیژن خون در اپل واچ سری 6 به شما اطلاعاتی درباره میزان اکسیژن خود در 15 ثانیه می‌دهد. این سنسور به‌طور مداوم میزان اکسیژن را بررسی می‌کند و حتی در کودکان نیز قابل اجرا است.

اپل می‌گوید که میزان 95% تا 100% ایده‌آل به نظر می‌رسد. اگر میزان اکسیژن خون کمتر از سطح نرمال باشد ساعت هشدار می‌دهد و نشان دهنده مشکلات تنفسی در خواب و ورزش است. حتی در زمان ورزش نیز در صورت افت اکسیژن خون به شما هشدار می‌دهد. این کاهش همچنین ممکن است نشانه کمبود اکسیژن خاموش باشد، یک شرایط خطرناک که تاثیرات بیماری تنفسی را بیشتر می‌کند.

شاید اپل اولین شرکتی نباشد که سنسور کنترل اکسیژن خون را به مشخصه‌های سلامتی خود وارد کرده است، اما این شرکت حاضر است برنامه خود را اجرا کند و باور دارد که این حق را دارد. این ساعت 90% یا 100% سطح اکسیژن خون را در هر بار خواندن به‌درستی اندازه می‌گیرد.

قابلیت ورزشی

فعالیت‌های فیزیکی زیادی بر سلامتی اثر دارند که می‌توانند توسط اپل واچ نیز کنترل شوند. آیتم‌هایی همچون سطح اکسیژن خون، ردیابی خواب و برآورد میزان فعالیت، ورزش و انجام حرکات تمرینی از جمله این فاکتورها هستند.

اپل، همه‌ی این ویژگی‌ها را در اپل واچ ۶ گنجانده است. در اپل واچ ۶ قابلیت ارائه برنامه‌های ورزشی نیز قرار گرفته است که البته برای استفاده از آن باید به صورت ماهیانه ۹.۹۹ دلار پرداخت کنید.

قابلیت دریابی خواب

این ویژگی جزء مواردیست که در سیستم عامل watchOS 7 به ساعت‌های هوشمند اپل اضافه شده است. شما می‌توانید با بروز رسانی سیستم عامل اپل واچ خود از این قابلیت بهره‌مند شوید. ویژگی ردیابی خواب در ساعت‌های هوشمند اپل هنوز بهکامل در مقایسه با رقبایی مثل Fitbit نرسیده اما در همین مرحله نیز به خوبی عمل می‌کند.

روکیدا | بررسی کامل و تخصصی اپل واچ 6: ساعت هوشمند جذاب اپل | آیفون 12, آیپد Air 4, آیپد ایر 4, اپل, اپل واچ, اپل واچ 6, اپل واچ SE, اپل واچ سری 6, گلکسی واچ 3

این قابلیت با ارائه‌ی یک برنامه منظم برای خواب و عنوان فواید خوابیدن به موقع باعث اصلاح عادات غلط در سبک زندگی شما می‌شود. بسیاری از کاربرانی که از ویژگی ردیابی خواب استفاده کردند آن‌ را موثر و کارآمد دانستند. همچنین این قابلیت، می‌تواند شب‌ها با نزدیک شدن به زمان خواب با آلارم شما را مطلع کند و چالشی تحت عنوان 7 ساعت خواب در روز نیز دارد.

طول عمر باتری اپل واچ 6

اپل واچ سری 6 مانند اپل واچ سری 5، اپل واچ سری 4 و سری 3 می‌تواند 18 ساعت باتری را حفظ کند. همه انتظار داشتند که تغییرات بزرگی در این زمینه به‌وجود آید، اما در حال حاضر شاهد تغییر بزرگی در باتری نیستیم.

اما خوشبختانه باید گفت که اپل واچ سری 6 به‌طور کل در طی 90 دقیقه شارژ می‌شود. چرا که مدل قبلی یعنی اپل واچ 5 در چیزی حدود 2 ساعت فول شارژ می‌شد.

نتیجه گیری

در مجموع اپل واچ 6 بسیار شبیه نسل گذشته خود است و محسوس‌ترین تغییری که در آن رخ داده اضافه شدن سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون یا SpO2 است. همانطور که گفته شد نقطه ضعف اصلی این ساعت هوشمند باتری و شارژدهی آن است اما به لطف سیستم عامل روان watchOS 7، رنگ‌های جدید، اکوسیستم یکپارچه اپل و طراحی ظریف و جذاب اپل واچ 6 جزء بهترین ساعت‌های هوشمند بازار به شمار می‌رود. برای خرید اقساطی محصولات اپل کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ سعی شده تا آخرین منابع معتبر برای خرید گوشی به شما معرفی شود تا شما با دلی آسوده به خرید گوشی خود بپردازید. در اینجا سعی میکنیم با معرفی گوشی های مختلف شما را در جریان آخرین اخبار حوزه گوشی موبایل قرار دهیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 6,308
  • بازدید کلی : 19,708