loading...
خرید گوشی
محمد سامان بازدید : 38 چهارشنبه 15 مرداد 1399 نظرات (0)

اپل واچ یا ساعت اپل، یک ساعت هوشمند است که شرکت اپل آن را رونمایی کرد. این ساعت نسبت به مدل های قبلی از لحاظ ظاهری تغییر چندانی نداشته و تغییرات آن بیشتر مربوط به کارکرد و بخش سخت افزار آن بوده است. نسل سوم ساعت اپل دارای نصب جدید LTE برای اتصال به تلفن همراه است. از ویژگی های  LTEمی توان به عملکرد بدون وابستگی و مستقل آن به آیفون یا آیپد را نام برد، به طوری که بدون وابستگی به آن ها می تواند تماس برقرار کند.

 

از نظر عملکرد هم نسل جدید اسمارت واچ نسبت به قبل پیشرفت کرده است. نسل سوم ساعت اپل دارای پردازنده S3 دوهسته ای ست که نسبت به نسل قبلی 70% تکامل یافته است و تراشه W2 بی سیم باعث بهبود توانایی های وای فای و بلوتوث می شود. همچنین اپل واچ 3 دارای ارتفاع سنج ،  GPSداخلی و بدنه ای که در برابر آب مقاوم است، می باشد. شما در اینجا می توانید خرید اقساطی اپل واچ 3 را نیز تجربه کنید. با ما همراه باشید.

بررسی اپل واچ سری 3

طراحی

شرکت اپل در Apple Watch 3 (اپل واچ ۳) تغییرات خاصی اعمال نکرده تا بتوان در نگاه نخست تفاوت های بسیاری را بین دو مدل جدید و پیشین شاهد بود. اما باید بیان داشت که اپل بهبودیهایی را در نظر گرفته و کاملا نسل جدید را با طراحی مشابه سال قبل همراه نکرده است. در مدل ارتباط سلولی و غیرسلولی از قاب آلومینیومی در کنار شیشه سخت و قاب عقبی با سنسور ضربان قلب بهره می برد تا هنگام گرفتن به دست احساس پریمیومی و باکیفیتی را به افراد القا کند.

اپل معتقد است در ساختار طراحی Apple Watch 3 (اپل واچ ۳) بهبودی صورت گرفته و به نوعی بهینه شده است تا کیفیت ساخت بهتری توسط افراد احساس شود. ساعت هوشمند مورد اشاره در دو مدل ۴۲ و ۳۸ میلیمتری با صفحه نمایش OLED به فروش می رسد که در کنار ضخامتی جذاب، کیفیت تصویر بالایی ارائه می دهد. تنها تفاوت طراحی اپل واچ ۳ با سری ۲ سوئیچ قرمز رنگی بوده که در قسمت کناری قرار گرفته و ظاهری زیباتر به آن بخشیده است. اگر شما در نسل دوم اپل واچ با طراحی ناامیدانه ای رو به رو شدید، قطعا Apple Watch 3 (اپل واچ ۳) شما را امیدوار خواهد کرد.

قابلیت تماس

یکی از ویژگی های بارزی که اپل در نسل جدید اپل واچ به کار گرفته قابلیت برقراری تماس بدون نیاز به استفاده از تلفن هوشمند است. با قابلیت ارتباط سلولی یا همان سیم کارت الکترونیکی، به کمک Apple Watch 3 (اپل واچ ۳) می توان برقراری تماسی با سایر افراد داشت. در حال حاضر دشوار است که بگوییم برقراری تماس بوسیله Apple Watch 3 (اپل واچ ۳) چگونه ممکن است. به گفته اپل با وجود پردازنده جدید این نسل اپل واچ ۷۰ درصد عملکرد سریعتری در اتصال به شبکه نسبت به مدل پیشین دارد. همچنین ۵۰ درصد بهره وری انرژی را برای کاربران این نسل از اپل واچ فراهم خواهد آورد.

اپل این ویژگی ساعت هوشمند خود را بزرگ دانسته زیرا افراد بدون نیاز به اسمارتفون قادر هستند، با دوستان و آشنایان خود تماسی برقرار کنند. همچنین یک تراشه بی سیم W2 نیز در نظر گرفته شد که موجب اتصال وای فای سریعتر خواهد بود. همچنین در اتصال به شبکه ۴G نیز می توان عملکرد سریعی را در محصول اپل شاهد بود. با سیستم عامل watchOS 4 رابط کاربری بهبود پیدا کرده و تجربه کار بهینه شده است. بعید است تولید اپل واچ سری ۲ در سال آینده به انتها برسد و همچنان شاهد تولید آن خواهیم بود. اگر شما صاحب نسل اول اپل واچ هستید قطعا تفاوت را به خوبی احساس می کنید.

نمایشگر و اسپیکر

نمایشگر اپل واچ سری 3 از دیگر مواردی است که نسبت نسل گذشته بدون تغییر مانده است. هر دو نسخه 38 و 42 میلی متری به نمایشگر اولد مجهز شده اند که رزولوشن آن ها به ترتیب 272×340 و 312×390 می باشد. نکته مهمی که در مورد نمایشگر وجود دارد، حداکثر روشنایی 1000 نیتی آن می باشد که باعث می شود اپل واچ یکی از بهترین های بازار در این مورد تلقی شود. این میزان از روشنایی استفاده بدون مشکل در زیر نور آفتاب را نوید می دهد.

 

به نظر می رسد نمایشگر این ساعت در اغلب بخش ها رنگ های شاداب و زنده ای را به نمایش می گذارد. متن های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگر خوانایی خوبی دارند و آیکون‌ها در آن قابل تشخیص می باشند. تنها ایرادی که می توان به نمایشگر این محصول گرفت، فقدان ویژگی Always-on می باشد که در برخی از ساعت های رقبا به چشم می‌خورد. با این ویژگی که برای مصرف باتری هم بهینه سازی شده است، نمایشگر ساعت هیچگاه خاموش نمی شود و به طور مداوم در حال نمایش ساعت می باشد. (همانند ساعت‌های معمولی) البته نبود آن فقدان بزرگی محسوب نمی شود واین ویژگی هنوز هم عمر باتری را تحت تاثیر قرار می دهد.

نمایشگر این ساعت همانند اکثر ساهت های هوشمند موجود در بازار، با حرکت ساده چرخش مچ دست روشن می شود که این ویژگی در اپل واچ 3 عملکرد کم نقصی را از خود به نمایش می گذارد. چرخاندن دکمه چرخان دیجیتالی در هنگام خاموش بودن نمایشگر، آن را روشن می کند و ادامه چرخاندن نیز روشنایی نمایشگر را افزایش می دهد. نمایشگر این ساعت همچنان حساس به فشار است و با فشار دادن آن در بخش های مختلف، می توان تعامل بیشتری با رابط کاربری داشت. هنگام فشار دادن نمایشگر، یک ویبره کوچکی ایجاد می شود و این ویژگی در حال حاضر برای اپلیکیشن های زیادی کاربرد ندارد.

 

همانطور که گفته شد، اسپیکر و میکروفون این ساعت در لبه سمت چپ آن قرار داده شده است. این اسپیکر کمک می کند که بدون نیاز به آیفون بتوان به مکالمه پرداخت و در هنگام مکالمه لزوما نیازی نیست که ساعت را در مقابل دهان قرار داد.

باتری اپل واچ سری 3

طول عمر باتری اپل واچ 3 مشابه سری دوم 18 ساعت اعلام شده است. در هنگام انجام کارهای معمولی همچون پاسخ دادن به پیام ها، مشاهده برخی اعلانات و کنترل برخی فعالیت‌های ورزشی، اپل واچ 3 حد اکثر می تواند تا 2 روز را دوام بیاورد و بیشتر از این مقدار ممکن نخواهد بود. اما هنگام استفاده از بلوتوث، LTE و GPS، عمر باتری به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و به 4-5 ساعت کاهش می یابد. شارژ باتری این ساعت زمان قابل قبولی را می طلبد و در طول یک و نیم ساعت، تا 80 درصد شارژ می شود و شارژ کامل آن زمانی در حدود 2 ساعت را می‌طلبد.

کلام آخر

در پایان می توان گفت که اپل واچ 3 نه تنها بهترین ساعت ساخته شده توسط اپل است، بلکه یکی از بهترین و دقیق ترین ساعت های موجود در بازار نیز محسوب می شود. این ساعت با سیستم عامل جدید خود، قابلیت های ورزشی خوبی را ارائه می دهد و تغییر نکردن قیمت نسخه معمولی آن نسبت به نسخه گذشته، از نکات مثبت آن محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ سعی شده تا آخرین منابع معتبر برای خرید گوشی به شما معرفی شود تا شما با دلی آسوده به خرید گوشی خود بپردازید. در اینجا سعی میکنیم با معرفی گوشی های مختلف شما را در جریان آخرین اخبار حوزه گوشی موبایل قرار دهیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 981
  • بازدید سال : 6,584
  • بازدید کلی : 19,984